loading...
اسمارت
رها بازدید : 326 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
حضورم در انتخابات نياز باشد، دعوت‌ها را رد نمي‌کنم

خلاصه اي از مطلب :

محسن هاشمي‌رفسنجاني گفت: اگر حضورم در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي نياز باشد، دعوت‌ها را رد نمي‌کنم.


ادامه اين مطلب : حضورم در انتخابات نياز باشد، دعوت‌ها را رد نمي‌کنم


162 results
  1. انتخابات

    60000000.blogfa.com/84014.aspx?p=5

    ... «حضورم در انتخابات قطعى ... خود را در انتخابات ... جمهورى را رد كرد. وى كه در اولين ...

  2. محمد هاشمي‌ در گفت‌وگو با «اعتماد»: حضورم در

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1868556

    ... تحمل نمي‌کنم. البته اين را به ... باشد. در انتخابات 92 ... خود را در انتخابات ...

  3. مذاکرت مسير سياست آمريکا را تغيير داد

    puyesh.net/...مسير-سياست-آمريکا-را-تغيير-داد

    فکر نمى‌کنم مخالفان توافق، چه در ايران و چه ... حضورم در انتخابات نياز باشد، دعوت‌ها را رد ...

  4. جهان نيوز - پورمحمدي: انتخابات دو مرحله اي مي شود - …

    jahannews.com/prta6inm.49nei15kk4.html

    ... حال حضورم را در ... باشد در آستانه انتخابات ... قانون انتخابات را رد کرد ...

  5. آيا نامزد انتخابات مجلس دهم خواهم بود؟ (اين ياد داشت ...

    www.m-ghorbani.com/content/note/11851

    ... خواهان حضورم در انتخابات ... که در ان شهر زندگي نمي کنم و در ... را رد ميکنند ...

  6. انتخابات

    newssss.arisfa.com/انتخابات

    ... هيچ دخالتي نمي کنم و ... آسيب‌رسان را در پي داشته باشد. ... را از حضور در انتخابات ...

  7. جام نيوز :: JamNews - هاشمي: رهبري به من اعتماد ندارد ...

    www.jamnews.ir/detail/News/168486

    ... مانند بحث انتخابات ... در دعوت ها کرد و گفت: «در ?? ... توافق را رد کند ...

  8. انتخابات

    60000000.blogfa.com/84042.aspx?p=2

    انتخابات ?? ... كننده سفارت آمريكا در سال ? ?????را مورد ... بصورت يك پرونده باز مي باشد.

  9. فشنگچي: جادوگري در تيم‌مان نمي‌شناسم | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1181826/16-26

    ... خاطرات زيادي از زمان حضورم در پرسپوليس ... برد نياز ... را دنبال نمي‌کنم و اصلا ...

  10. خط سرخ شهادت

    khatsorkhshahadat.blogfa.com/91112.aspx

    ... هاشمي رفسنجاني تلويحا گفته اگر نياز باشد در انتخابات ... دعوت‌ها ... حضورم در انتخابات ...

  11. آخرين اخبارازفوتبال ايران

    www.p30sat45.in/printthread21610-115.html
    • Last updated: 12/24/2012 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 12/24/2012

    ... من درباره مسائل جزئي صحبت نمي‌کنم ... را رد نکرد و گفت: در نيم ... حضورم در ...

  12. ديدبان تويسرکان - ناظر تويسرکان

    nazertoyserkan.blogfa.com/tag/ناظر-تويسرکان

    ... علت حضورم در انتخابات رياست ... دعوت ها قطع ... داشته‌ باشد، اينها را بايد در خود ...

  13. اخبار تک خطي

    260.blogfa.com/91033.aspx

    پيشنهاد پرسپوليس و سپاهان را رد ... حضورم در استقلال ناراحت ... او ام پ در انتخابات ...

  14. خبرگزاري رسمي شهر حصارخروان(حصارنا) - انتخابات

    hasarwebloger.blogfa.com/tag/انتخابات?p=2

    ... بر تقلب در انتخابات را مطرح ... نگاه نمي‌کنم لذا ... حضورم در انتخابات فرصت ...

  15. خواندني سياسي و حوادث ورزشي اس ام اس

    siasim.blogfa.com/8703.aspx

    حضورم در انتخابات ... نشدن در انتخابات را ... فکر نمي کنم اين مقدار گذشت در ...

  16. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=24564

    ما فقط يک کلام گفتيم مشهد يا قم باشد چون ... جديدي را از اين بابت در ... انتخابات پاپ ...

  17. اخبار تک خطي

    260.blogfa.com/90074.aspx?p=1

    ... مشائي اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمي کنم; ... در انتخابات را ندارد ... را رد کرد ; ?? ...

  18. دسته - وب سايت هواداران تراكتورسازي آذربايجان

    traktorfans.ir/page.html

    ... حضورم در روسيه ... حمودي مبارک سپاهان باشد; در جام‌جهاني از ... خسوس را پشيمان نمي‌کنم;

  19. بوستان سينما - آيت‌الله هاشمي

    mohsensarafi.blogfa.com/tag/%d8%a2%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d8%a7%d9...

    ... ديگر اين دعوت‌ها ... اعلام حضورم در انتخابات ايجاد شد ... وي را رد صلاحيت ...

  20. پايگاه خبري تحليلي خبر مركزي

    khabaremarkazi.blogfa.com/9010.aspx?p=3

    ... در انتخابات آتي را ... در پرونده هسته‌اي را رد مي ... سينما باشد، در ...

  21. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/07?p=3

    ... نمي‌کنم و او همه چيز را ... را رد کرد. سرسک در ... گرفته باشد و اميدوارم او را در ...

  22. پرسپوليس ورزشي

    perspolisathletic.blogfa.com/1392/04

    ... دقيق‌تري داشته باشد. در يکي از بخش‌هاي ... و بعداً حضورم در ... را رد مي‌کنم ...

  23. انجمن هاياشي ها شيتوريو کاي کاراته گيلان

    guilanhayashi82.blogfa.com/1391/07

    خواستم با حضورم در کاراته ... ژاپني را رد ... فکر نمي‌کنم. اگر قرار باشد ...

  24. (عشق فقط پرسپوليس(پرسپوليسي عاشق

    omidperspolisi.blogfa.com/8604.aspx

    ... خبر حضورم در تيم ... در انتخابات ... اين‌ تيم‌ را هرگز فراموش‌ نمى‌کنم. ...

  25. دنياي فوتبال | دانلود,جديد,94,2015

    football2015-parsib.mediayab.ir

    ... وي فکر جدايي را در سر داشته باشد اما او در ... نمي‌کنم رئال ... حضورم در بازي اول ...

  26. اخبار : جديدترين خبرها و رويداد هاي مهم خبري در ايران و ...

    www.niksalehi.com/newspaper/view/2009_08.php

    سال 84 كه وي براي حضور در انتخابات مطرح ... در اين زمينه باشد. ... با نياز را حق هر ...

  27. ورزشي

    akhbar-varzeshi.blogfa.com

    مهرزاد معدنچي پس از شکست يک بر صفر فجر سپاسي مقابل پرسپوليس در ... نمي‌کنم چون اين تيم را ...

  28. همه چي به زبان انگليسي

    razezaban.blogfa.com/9012.aspx?p=1

    ... اصطلاحات باشد. مثالهاي زير را در نظر ... نمي‌کنم فقط به ... انتخابات دستش را و بعد ...

  29. ارديبهشت 1384 - iranian

    earanian.blogfa.com/8402.aspx

    ... جمهوري شرکت نمي‌کنم حالا ... در اين انتخابات را از آن جهت ... سن» را رد کرد و علت ...

  30. حکيم کيست

    sarbazkh00ne.blogfa.com/8711.aspx?p=9

    ... خود را در انتخابات ... است، فکر نمي کنم گرايش سومي در ... در رد وابطال ...

  31. پايگاه خبري تحليلي خبر مركزي

    khabar-mr.ir/1392/01

    ... حضورم در اين ... قصد نامزدي در انتخابات را نداشته و ... خود را در انتخابات رد ...

  32. بهائي پژوهي :: نمايش عنوان - مقالات ديگران (3)

    www.bahairesearch.ir/html/index.php?name=PNphpBB2&file=printview&t=...

    ضمن تشکر از سردبير و استقبال خوانندگان عزيز، معرفي مقالات ديگران را در ... حضورم در ... را رد ...

  33. کليپ موبايل موزيک هک کدجاوا عکس نرم افزا - …

    kajrap.blogfa.com/cat-15.aspx

    ... “شايد در انتخابات ... هاي تلويزيوني را رد نکرد او در سال 80 در ... _ حضورم در زمينه ...

  34. لبيک يا خامنه اي لبيک ياحسين است

    www.wwwgordan296.blogfa.com

    ... به هنگام حضورم در ... و دعوت‎ها را دقيقا ... تجمع را رد و حضورش در آن را ...

  35. پيام آنلاين - اخبار استان البرز - اميدوارم در آينده اي ...

    payamonline.net/sport/item/3850-2015-06-25-05-56-12

    اميدوارم در آينده اي نزديک شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشيم

  36. پايگاه خبري تحليلي عصر مركزي

    khabaremarkazi.blogfa.com/9108.aspx?p=3

    ... بنده با محمدرضا عارف صحبت کرده ام و وي اين طرح را رد ... در انتخابات سال 92 باشد. ... نياز دارد ...

  37. استـــــقلال قهـــرمــــــان

    cloob-esteghlal.blogfa.com/1391/12/4

    ... از او را در انتخابات ... را از زمان حضورم در ... شده است را در اختيار داشته باشد. ...

  38. MOHSEN AZAD

    www.laboratory1388.blogfa.com/9011.aspx

    ... همچنان روي حرف خودم هستم و از انتخابات کناره گيري نمي‌کنم ... باشد، گوش‌‌ها نياز ... را در ...

  39. خبرگزاري رسمي شهر حصارخروان(حصارنا) - اقتصادي

    hasarwebloger.blogfa.com/category/7

    در 10 سال اول حضورم در اتاق از ... به کارت را رد ... نکته و پيش نياز در اين مورد ...

  40. CRISTIANO RONALDO

    www.mariaronaldo.blogfa.com/?p=26

    "استفاده از مطالب اين وبلاگ حتي با ذکر منبع نيز مجاز نمي باشد" ... حضورم در ... را پشت سر مي ...

  41. خسرو حيدري در آستانه ... - TABRIZ SPORT

    samadtb60.blogfa.com/9003.aspx

    ... احتمال حضورم در استقلال ... جوان ليگ را در اختيار داشته باشد. ... مسائل نمي کنم و ...

  42. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/06?p=1

    اين کار را نمي‌کنم چون ... فوتبال نياز به ... داشته باشد. دو ماه حضورم در انگلستان يک ...

  43. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15182

    او اين آزادي و استقلال عمل را در كارش ... او باشد. در مورد ... فکر نمي‌کنم که ...

  44. وبلاگ - وکيل دادگستري

    ghasem11.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    ... فراموش نمي کنم که در ان ... را نداشته باشد و در چنين ... انواع انتخابات است ...

  45. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/Template1/Article.aspx?AID=11737

    اگر عمر باق باشد و کارم را در باشگاه استقلال ... حضورم در ذوب ... فکر نمي‌کنم منطق باشد ...

  46. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=30549

    ... ابتداي حضورم در بنياد ... شد ولي در هر صورت انتخابات 88 را بايد به ... اي نمي‌کنم چون ...

  47. خيبريون - دفاع مقدس

    kheybariun.blogfa.com/cat-1.aspx?p=2

    ... مي‌توانست داشته باشد در ابتداي تنگه ... كردستان نياز است را هم ... حضورم در ...

  48. اسفند 1390 – زبان دبيرستان – Blogfa

    englishofhighschool.blogfa.com/1390/12

    در 10 سال اول حضورم در اتاق از ... نياز ما در كشور ... اي را در پي داشته باشد ، بطور ...

  49. تاپيک هواداران بارسلونا >>>>>>> [بايگاني] - انجمن …

    www.14musicbaran.org/forum/archive/index.php/t-69.html
    • Last updated: 6/7/2014 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 5/16/2014

    اين يک نسخه آرشيو شده ميباشد و در اين حالت شما عکسي را مشاهده ... من مي خواستم که در تيم ...

  50. فوتبال ليگ برتر

    iran-ligbartar87.blogfa.com/8705.aspx

    ... گمان نمي کنم ... كارهايم را انجام داده و حضورم در ... موفق باشد اما در نيمه ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    اخرین اخبار روز ایران و جهان از دریچه وب فارسی
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 746
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 58
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 91
  8. آی پی دیروز : 178
  9. بازدید امروز : 108
  10. باردید دیروز : 640
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 1,695
  14. بازدید ماه : 1,695
  15. بازدید سال : 44,471
  16. بازدید کلی : 388,507
  17. کدهای اختصاصی