loading...
اسمارت
رها بازدید : 294 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)
کاسيا: هرگز فکر نمي کردم روزي به رئال برگردم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : کاسيا: هرگز فکر نمي کردم روزي به رئال برگردم


149 results
  1. کاسيا هرگز فکر نمي کردم روزي به رئال برگردم | …

    makhzanblog.ir/list/...

    نشست خبري دروازه بان جديد رئال کاسيا: هرگز فکر نمي کردم روزي به رئال برگردم کيکو کاسيا ...

  2. کيکو کاسيا به رئال پيوست کاسيا از بازگشت به رئال

    dehkadeh.web.davernews.in/list/...

    ... با انتقال کاسيا به رئال ... کردم روزي به رئال برگردم . ... به رئال هرگز فکر نمي کردم ...

  3. چشم رنگي‌ها به بهشت نمي‌روند

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1847642

    ... اصلاً فکر نميکردم ... اين کار را نميکردم و من نگاهم به ... خواهد برگردم و ...

  4. 90/ چند خبر کوتاه از فوتبال جهان

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=122461

    من هرگز حتي به بازگشت به اينتر فکر هم نميکردم. ... نمي کنم. روزي که به ... رئال به دخيا براي ...

  5. 90/ چند خبر کوتاه از فوتبال جهان | روزنامه نود

    vista.ir/news/22950815/90...

    من هرگز حتي به بازگشت به اينتر فکر هم نميکردم. ... نمي کنم. روزي که به ... رئال به دخيا براي ...

  6. هواداران رئال مادريد???

    ikercasillas.rozblog.com/Pages/34

    ... هرگز به بازگشت به ... در ليگ کشورم به ميدان بروم. نمي دانم چه ... زمان پيوستن به رئال ...

  7. هواداران رئال مادريد??? - 134

    ikercasillas.rozblog.com/Pages/134

    رئال به شايستگي ... کسب جوايز فردي فکر هم نمي ... هر چه زودتر به شرايط آرماني برگردم ."

  8. کريستيانو رونالدو - مصاحبه ها

    ronaldofans7.blogfa.com/category/12

    ... ” در جام جهاني فقط به مسابقت فکر ... بازيکن به رئال ... به اين تيم برگردم و اين ...

  9. اخبار شهرستان نور مرجع وب فارسي

    entekhabatnoor.morook.ir

    چرا رژيم صهيونيستى را به رسميّت نمى ... هرگز فکر نمي کردم روزي به ... کردم روزي به رئال برگردم;

  10. ونيزان مرجع وب فارسي

    hesamimostafa.morook.ir

    ... ببرند آزرده خاطر نمي ... هرگز فکر نمي کردم روزي به ... نمي کردم روزي به رئال برگردم;

  11. اخبار ورزشي ايران و جهان

    www.sportpwut.blogfa.com/8510.aspx

    «سعى‌ کردمبه‌ کميته ... فکر نمىکردمبه‌ اين ... از سويا به رئال مادريد پيوست ...

  12. اخبار نقل و انتقالات چلسي 2013/2012

    2saadat2.rozblog.com/cat/223

    اين ستاره 30 ساله از زمان پيوستن به رئال در سال 2009 ... ديگري فکر نمي ... من به پرسپوليس برگردم

  13. بافيا - خواهم خواهم حقيقت | جستجو

    bafiamarkazi.ir/list/خواهم%20,خواهم%20حقيقت.html

    ... به اين مضمون نقل شده است كه روزى رو به ... (خداوند هرگز شرك را نمى ... هميشه فکر مي کردم ...

  14. قدم به قدم فدايت شوم... | داورنيوز

    matlab2ne-rzb.web.davernews.in/list/...

    ... و آشاميدنيها محاسبه نمى‏كند ولى ... رئال با اسپانيول ... هرگز فکر نمي کردم روزي به ...

  15. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/06?p=2

    ... اينکه هرگز فکر نميکردم که از ... گاه به بحث مالي فکر نمي ... برگردم به اون ...

  16. جديدترين اخبار روز فوتبال دنيا [بايگاني] - صفحه 4 …

    www.sadeghsalamy.com/forums/archive/index.php/t-2791-p-4.html
    • Last updated: 5/21/2009 ·
    • 50 posts ·
    • First post: 10/18/2008

    ... تيم ملي اتريش بر روي سن مسابقات حاضر شدند. اين دو بازيكن اقدام به ...

  17. خبرهاي ورزشي .........

    mehdiqkaka.blogfa.com/cat-5.aspx

    مطمئن باشيد آن روزي که ديگر نسبت به ... «اصلا به انتقال به رئال فکر نمي ... هرگز نتواند پا به ...

  18. anjoman.parsfootball.com

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-2355-p-4.html

    Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ..../archive/index.php(477) : eval()'d code on line 4 Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ...

  19. با رفتن فرهاد مجيدي تماشاگران هم رفتند ؛ با اين …

    farhadmajidi7.loxblog.com/cat/6/0/مصاحبه.htm

    همه‌اش به بازي فکر مي‌کردم و اينکه ... ما هرگز با هم به مشکلي ... کنم که به رئال مادريد ...

  20. نقل و انتقالات و مهمترين خبرها از باشگاه رئال مادريد …

    www.derby.ir/archive/index.php/t-1848-p-2.html

    اين موقعيتي است که من هميشه به آن فکر مي کردم. تنها به ... از رئال برود، هرگز ... روزي به ليورپول ...

  21. دسته - وب سايت هواداران تراكتورسازي آذربايجان

    traktorfans.ir/page.html

    ... هرگز نمي‌خواستم جاي ... منچسترسيتي و رئال به دنبال ... فکر کردم استعفايم به نفع ...

  22. تنها وبلاگ رسمي علي فتحي

    fathee.blogfa.com/author-fathee.aspx

    ... ژاوي و کارلوس پويول به رئال ... تومان به شما بدهم. فکر مي کردم اين ... به فوتبال برگردم.

  23. نقل و انتقالات و مهمترين خبرها از باشگاه رئال مادريد …

    www.derby.ir/archive/index.php/t-3436-p-2.html

    در ختافه هستم و به رئال مادريد فکر ... و مورينيو هم هرگز به ... آمدم فکر کردم که ...

  24. آخرين اخبار از دنياي فوتبال... (منهاي ايران) [بايگاني ...

    www.forum.tractorfc.com/archive/index.php/t-12-p-19.html
    • Last updated: 5/3/2010 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 4/27/2010

    ... به رئال مادريد ... اينکه هرگز فکر نمي کرده وي روزي به ... مي کردم.دست من به صورت ...

  25. فوتبال ايروني

    footballirooni.persianblog.ir/archive

    » فکر نمي‌کردم ناراحتي‌ام از ... » ويا به رئال ... است// آرزو دارم به پرسپوليس برگردم ...

  26. متال - من تورا مي خواهم | جستجو

    metal-detectors.ir/list/من+تورا+مي+خواهم.html

    من تورا مي خواهم | جستجو | ... من هيچ نمي خواهم... تنها صدايت را مي خواهم تا موسيقي سکوت لحظه ...

  27. تايپيک هواداران رئال مادريد [آرشيو] - سايت علمي …

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-127764.html
    • Last updated: 7/13/2011 ·
    • 387 posts ·
    • First post: 6/19/2011

    اگر هم تيمي هايم نبودند ، عملكرد من هم به چشم نمي ... اميدوارم كه به زودي برگردم و ... رئال به ...

  28. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15358

    كيا از روياها، علايق ومسيرانتخابي‌اش براي آينده به «گل ... هم نمي ‌ماندم ... برگردم، تکليفم ...

  29. پرسپوليس ورزشي - پرسپوليس

    www.perspolisathletic.blogfa.com/tag/پرسپوليس

    ... فکر نمي‌کنم کنفدراسيون ... 16 امتياز نسبت به رئال مادريد ... اما هرگز حق ...

  30. زيباترين داستان کوتاه و زيبا دنيا - داستان کوتاه

    choulab.persianblog.ir/tag/زيباترين+داستان+کوتاه...

    با خود فکر کردم که اگر سرما ... را مجبور به فکر ... او را منعى نمى کرد . روزى ...

  31. خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه رئال مادريد: Real Madrid C ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-152462-p-13.html
    • Last updated: 8/5/2008 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 8/5/2008

    اگه بهترش رو هم پيدا کردم ... ديگه هرگز ... ياد اون بازيي افتادم که تماشاچي هاي رئال بلند ...

  32. وبلاگ عاشقان استقلال - استقلال

    sslover.samenblog.com/tag/استقلال

    ... ، گل به رئال ... بيشتر فکر مي‌کردم. اين را به خاطر ... آن روز را هرگز فراموش نمي ...

  33. اخبار تيمـــها و بازيکنان ليگ برتري [بايگاني] - …

    forum.tractorfc.com/archive/index.php/t-4-p-34.html
    • Last updated: 12/11/2010 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 12/6/2010

    ... هم اکنون جلسه اي به همين منظور در اداره کل تربيت بدني آذربايجان شرقي برپا شده و جزييات ...

  34. هر چه ميخواهد دل تنگت بگو! (جلد سوم) [بايگاني] - …

    fcbarca.ir/forum/archive/index.php/t-520-p-20.html
    • Last updated: 5/25/2011 ·
    • 244 posts ·
    • First post: 5/8/2011

    ... ندارد و باشگاه هرگز به او ... فکر مي کردم براي قهرماني ... به رئال مادريد در سال ...

  35. جديدترين اخبار ورزشي

    sportnews2014.blogfa.com/1392/07

    ما راجع به رئال ... من اينگونه فکر نمي کنم، زيرا اگر به احکام ... خود را به چشم ديدند. روزي كه ...

  36. پرسپوليس ورزشي - تازه ترين اخبار ليگ برتر …

    perspolisathletic.blogfa.com/tag/تازه-ترين-اخبار...

    ما چيزي جز اين جام نداريم که به آن فکر ... " به هيچ وجه فکر نمي ... و هرگز دست به اين ...

  37. كلوپ هواداران رئال مادريد [بايگاني] - انجمن هاي هواداران ...

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-43.html
    • Last updated: 8/28/2009 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 6/7/2008

    من به رئال مادريد ... "ميليتو" را به رئال نمي ... سخت است و هرگز اين تصور را نمي کردم که ...

  38. اخبار کوتاه بارسلونا [بايگاني] - صفحه 8 - …

    fcbarca.ir/forum/archive/index.php/t-18-p-8.html
    • Last updated: 9/19/2014 ·
    • 45 posts ·
    • First post: 9/27/2013

    ... 5 اکتبر لاليگا ، مقابل رئال وايادوليد به ... کردم .اين به شما تحرک ... به فکر پلن ب در ...

  39. دنياي فوتبال [آرشيو] - Page 21 - P30World Forums - …

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-7154-p-21.html
    • Last updated: 10/9/2006 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 10/9/2006

    فکر نمى‌کنى‌ دارند ... به‌ پرسپوليس‌ برگردم! ... تيم‌ را برتن‌ کردم. به‌ هر حال‌ من ...

  40. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=31072

    قويترين خط حمله البته متعلق به رئال مادريد ... هرگز نمي‌آمدم، اما ... حاضر به فکر ...

  41. ورزش و رشته هاي ورزشي

    sport.persianblog.ir/1387/4

    • اما فکر نمى کنيد به ... رئال مادريد اسپانيا به ... فکر نمي کردم بازگشتم به ...

  42. بافيا - رئال نيوز

    real-news.bafiamarkazi.ir

    ... من اماده مي باشم تا دوباره به والديباس برگردم و ... کردم اورا مي ... و به رفتن فکر مي کند. رئال ...

  43. چرا مامون از اقامه نماز عيد فطر توسط امام رضاع …

    1ahangestan-sky.web.davernews.in/list/چرا%20مامون%20...

    ... ازد؛ زيرا آنان هرگز فکر ... به منزلم برگردم ... و رئال مادريد ويدال را به خاطر ...

  44. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/7

    حالا با خيالي راحت به دربي فکر ... پول مفت نداريم كه به رئال ... اين عكس ها هرگز به آدم دروغ نمي ...

  45. اينم آازمن | داورنيوز

    sudoku.web.davernews.in/list/اينم%20آخري%20ازمن.html

    داريم کم کم به روزى ميرسيم که يه ... بودکه عادت کردم به دود آغشته شدم به ... رئال نمي ...

  46. تايپيک هواداران رئال مادريد [آرشيو] - صفحه 2 - سايت …

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-127764-p-2.html
    • Last updated: 10/8/2011 ·
    • 396 posts ·
    • First post: 9/25/2011

    ... خودشو بت نمي كردن به جاي ... رئال و به اميد روزي كه همه ... بايد به فکر شکست ...

  47. آمرزش گناهان | داورنيوز

    matlab2ne-rzb.web.davernews.in/list/آمرزش%20گناهان.html

    ... اصلا دوست ندارم برگردم به ... (خداوند هرگز شرک را نمى ... تنها به ماندن در رئال مادريد فکر ...

  48. تاپيک تفريحي - کم پيدا ميشه شايد دلي برايم …

    tapic.ir/posts/...

    از تلخ نوشتن خسته شده ام اما گاهى بغض تمام تو را به هم مى ريزد. نمى ... فکر کردم ... به رئال شخصيت ...

  49. بزرگ ترين ارشيو وبلاگ هاي پارسي

    realmadrid-club-rzb.musickhan.ir

    با برندن راجرز صحبت کردم و به من ... به مادريد برگردم و ... در رئال مادريد هرگز به ...

  50. دانلود آهنگ جديد | پسر سايه ها

    araazz.esfania.ir

    ... کثيف است به زندان خود برگردم بهتر ... هرگز نبايد به هديه ... رئال مادريد به ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    اخرین اخبار روز ایران و جهان از دریچه وب فارسی
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 746
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 59
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 277
  8. آی پی دیروز : 178
  9. بازدید امروز : 495
  10. باردید دیروز : 640
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 2,082
  14. بازدید ماه : 2,082
  15. بازدید سال : 44,858
  16. بازدید کلی : 388,894
  17. کدهای اختصاصی