loading...
اسمارت
رها بازدید : 206 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)
خودم را بازيگر مي دانم اما اجرا را کنار نمي گذارم

خلاصه اي از مطلب :

هومن حاج عبدالهي (بازيگر «پايتخت» و مجري) درباره حاشيه‌ي عکس شيريني به دست گرفتن عوامل «پايتخت» بعد از توافق هسته‌اي که منجر شده بود برخي به آنها انگ روزه‌خوار بزنند، توضيح داد: بچه‌هاي «پايتخت» آدم‌هاي متعهدي هستند که دور هم براي خنداندن مردم جمع شدند. پايتختي‌ها براي رسالتي که روي دوششان است در گرماي ?? درجه با رطوبت ?? درصد روزي 15 ساعت کار مي‌کردند. اما برخي هستند که عکس را نمي‌بينند از شيريني عکس لذت نمي‌برند و فقط يکسري چيزهايي را مي‌بينند که دوست دارند دردسر درست کنند.


ادامه اين مطلب : خودم را بازيگر مي دانم اما اجرا را کنار نمي گذارم


13,500 results
  1. وبلاگ تماشا Taamasha - هومن حاجي عبداللهي

    taamasha.blogfa.com/category/113

    اما خودم به‌دليل رويايي ... شما را حمايت نمي ... را بازيگر ميدانم. بازيگر بوده ...

  2. سيما تيرانداز:تئاتر را خانه اصلي خودم مي دانم

    www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=77977

    ... تئاتر را خانه اصلي خودم مي دانم . ... خود را تامين کند، اما با وجود ... بازيگر و ...

  3. وبلاگ تماشا Taamasha

    taamasha.blogfa.com/1391/11

    بگذاريد اين طور بگويم كه من هميشه خودم را بازيگر ميدانم. ... پا ميگذارم و ... يا اجرا نمي ...

  4. سينما قدر «فريماه فرجامي» را ندانست/ انتقاد تند …

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1837025

    ... بوديم اما نمي دانم چه ... ديدم، نه بازيگر کهنسالي را در ... خودم را مهمان مراسم مي ...

  5. هنر هفتم - تئاتر

    30nema-cinema.blogfa.com/cat-6.aspx

    ... بدشانسي خود ميدانم اما معتقدم ... خودم را دارم ... ام را مي‌نويسم، فيلم مي ...

  6. بازيگر سريال «همه چيز آنجاست»: سريال سازي، ترس و …

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1273082

    ... نمي دانم ... کنار مي رود تا آثار بهتري روانه آنتن بشود. من به عنوان يک بازيگر وظيفه خودم را ...

  7. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : خودم را خوشبخت …

    www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=68730&type=2

    ... خودم را خوشبخت ترين آدم دنيا ميدانم ... آن زمان کسي درس نمي‌خواند.

  8. همه چيز درباره بازيگران سينماي ايران

    bazigaranema.blogfa.com/8808.aspx

    حتماً قبلش حالا اسمش را ميگذارم ... را نمىدانم ... اما من هم تمام تلاش خودم را ...

  9. مصطفي زماني چطور بازيگر شد؟ + عکس

    www.persianv.com/honar/252112.php

    ... كارگردان را اجرا ... خودم نظرم را مي‌گفتم و ... مي‌كردم اگر بازيگر نمي‌شدم شايد ...

  10. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : سونوگرافي را

    salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=79285&Type=2

    ميدانم اگر ... را براي خودم بزرگ مي‌کنم ... مي‌آيد، اما زندگي همين است و نمي‌تواند ...

  11. بيوگرافي

    azadamirkhizi.blogfa.com/post/437

    باور كنيد دليلش را نميدانم. ... خودم را بازيگر موفقي نمي ... را نمي‌داند؛ اما مدام مي ...

  12. تلويزيون آدم را بد عادت مي کند

    afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=5021

    ... برنامه را اجرا کردم به ... خودم را در ... بندي مي کنند و من نمي دانم مسئولين ...

  13. ::رضا عطاران: بعد از ساعت خوش با وانت کار مي کردم

    www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=36034

    ... سوپراستار نمي دانم اما آقاي ... خودم را مي بينم از ... بخواهد کنار مي گذارم.

  14. دوست داشتم در "مارمولک" بازي مي‌کردم - مشرق نيوز | …

    www.mashreghnews.ir/fa/...در-مارمولک-بازي-مي‌کردم

    ... اسم خودم را بازيگر ميگذارم. ... مي‌گيرند اما از يک بازيگر نمي ... را کنار نمي ...

  15. پيمان معادي در انتظار يک اتفاق بزرگ

    tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=31575

    بله، خودم را آدم خوش شانسي مي دانم اما ... نمي افتد و خودم را مي ... را مي گيرد، بازيگر ...

  16. عشق سينما

    www.eshghecinema.blogfa.com/post-32.aspx

    ... كارگاهى مى دانم، ولى ... خودم را به تئاتر شهر مى ... را تكرار نمى كنم. •خب، مى گفتيد ...

  17. پسر اينترنتي - مرحوم پيمان ابدي:من بدلکار نيستم

    wboy.blogfa.com/post-461.aspx

    ... هايي را اجرا مي كنم كه ... خودم بازيگر هستم و ... كردم اما نمي گذارم كه از من ...

  18. مهدي هاشمي: از شلوغي تهران فراري ام!

    www.entekhab.ir/fa/news/207848

    ... من نميدانم ... قراردادهايي که باما مي بندند درست اجرا نمي ... سعي مي کنم امسال خودم را ...

  19. همه چيز درباره بازيگران سينماي ايران

    bazigaranema.blogfa.com/8810.aspx

    ... پي ببرد اما نميدانم به چه ... را هم خودم مي ... را كامل اجرا كند. اين بازيگر سال ...

  20. راديو و تلويزيون

    cinemakhabar.ir/News.aspx?SubjectID=4&Page=1183

    خودم را بازيگر مي دانم اما اجرا را کنار نمي گذارم; ... هاليوود است و نمي‌تواند فيلم ...

  21. براي حامد بهداد - گفتگوي روزنامه شرق با حامد بهداد و …

    behdad-news.blogfa.com/page/02.aspx

    ما بازيگر را به علاوه نقش مي ... مي خواهم بگويم نمي دانم چرا ... روميان دور خودم مي پيچم و ...

  22. از خود بازيگر بهتر بازي مي‌كنم - سايت خبري …

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=46717

    من نمي دانم چه كار ... صحنه هايي را اجرا مي كنم كه ... درست كردم اما نمي گذارم كه از من ...

  23. مخالفان حامد بهداد

    mokhalefanebehdad.blogfa.com/8907.aspx

    براي همين حق خودم ميدانم که ... که اسمش را ميگذارم ... بازيگر ديگري را نمي‌شناسم ...

  24. عشق سينما

    www.eshghecinema.blogfa.com/8407.aspx

    اين كارى است كه به عنوان بازيگر مى ... اش نمى گويم اما مى دانم كه ... فيلم را خودم آغاز مى ...

  25. امين حيايي: بيژن در «اخراجي ها» خلاقيت خودم بود

    www.titreakhbar.com/view/30613105

    امين حيايي: بيژن در «اخراجي‌ها» خلاقيت خودم بود

  26. گفت‌وگو با بازيگر سريال «دودكش»

    kamalnews.org/Page.aspx?ViewNewsId=4363

    ... شده که در اجرا بازيگر را بيشتر به ... خودم مي‌گفتم ... خودم صحبت نمي‌کنم، ولي ...

  27. خبرگزاري آريا - فريماه فرجامي با اينگريد برگمن و …

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150720104956492&svc=65

    ... بوديم اما نمي دانم چه ... ديدم ، نه بازيگر کهنسالي را در ... خودم را مهمان مراسم مي ...

  28. بازيگر شدن غيرمنتظره ي دانيال عبادي! +عکس

    www.niksalehi.com/public/archives/221052.php

    ... ساخته شود، امّا خودم براي ... خودم هم نمي دانم ... خودم و بازي خودم را بيشتر مي بينم ...

  29. بابا اتي وبابا شاه - بيوگرافي بازيگران قهوه تلخ

    www.kerank76.blogfa.com/post-48.aspx

    ... مربوط ميدانم. براي بازيگر ... دارم اما در حال حاضر نمي ... كنم و خودم را ايراني ميدانم. ...

  30. عکسهاي اختصاصي از بازيگران - گفتگو با بازيگران

    www.perscnema.blogfa.com/cat-101.aspx

    من اين قدر خودم را گول نمي ... ميگذارم. اما آن ... خودم را در آن صحنه ميدانم، مي ...

  31. اين جا همه چي پيدا مي شه - مصاحبه با بازيگران

    columbia.blogfa.com/cat-13.aspx

    ... موفق‌تر از آن مي‌دانند.اما چگونه ... نقش بسزايي را ايفا مي ... چه سالي بازيگر ...

  32. گناهم را نمي دانم...

    leon-z.com/list/گناهم+را+نمي+دانم....html

    نمي دانم چرا اما زيباترين ... دانم خود را کنار کشيده اي تا ... خدا جانم مى دانم تمام اين ...

  33. امير حسين رستمي - مصاحبه با امير حسين رستمي و …

    amirhoseinrostami.blogfa.com/post/38

    ... نميدانم. ... چشم‌هاي همديگر را نمي‌ديديم، اما همين ... را هم هميشه ميگذارم جزو ...

  34. گناهم را نمي دانم...

    ferdosilibrary-blgf.leon-z.com/list/...

    نمي دانم چرا اما زيباترين چيزهايم را براي تو مي خواهم نمي دانم چرا اما انگار جان هم طلب کني ...

  35. امضاي تعهدنامه يا تغيير سبک؛ براي مجوز گرفتن هر …

    www.musicema.com/node/201247

    در کنار بهروز ... من خودم زياد طرفدار ارمين ... راه به جايي نبردند؛ اما حدس‌هايي را قوت ...

  36. نگاتيوهاي سپيد - گفتگو

    sabrian.blogfa.com/cat-1.aspx

    تمام انرژي ام را مي گذارم تا نقش را درست ... دارم اما نمي دانم بايد ... مي کنم خودم را با ...

  37. بازيگر در چشم باد: ايران براي من مثل بيژن است …

    www.rajanews.com/oldid/52558?id=52558

    نمي دانم چرا ... و همه آن ها را مي شناسند. اما صحنه ها به ... يک خانم بازيگر را براي ...

  38. عکس:خواننده‌هايي كه بازيگر شدند!

    persianv.com/jalebha/186819.php

    ... خودم را محك بزنم. اما مي ... هم نمي‌بينم اما ميدانم ... نمي‌توانند بازيگر ...

  39. بازيگران جهان

    www.bazigaranejahan.blogfa.com

    پس نمي توانم خودم را در ... قاپ مي‌زنم و نميگذارم ... را تحمل مي‌كند اما ...

  40. وبلاگ سريال مادرانه - مصاحبه - Interviews

    madaranetv.blogfa.com/category/12

    ... دربياورم اما خودم را راضي نمي ... مي گذارم و ... كار را اجرا كند اما از طرفي ...

  41. مهدي هاشمي: جنگل را به فرش قرمز ترجيح مي‌دهم | …

    www.farhangnews.ir/content/126416

    ... من نميدانم ... قراردادهايي كه با ما مي‌بندند درست اجرا نمي ... سعي مي‌كنم امسال خودم را ...

  42. در بازيگري نمي‌شود خيلي گزيده‌كار بود | 55 آنلاين

    55online.ir/news/در-بازيگري-نمي‌شود-خيلي...بود

    در بازيگري نمي‌شود خيلي گزيده‌كار ...

  43. امين حيايي: بيژن در «اخراجي‌ها» خلاقيت خودم بود

    aryanews.com/News.aspx?code=20150609161510145&svc=140

    ... محرمانه كشور براي تقويت يك جريان سياسي استفاده شود پروتکل الحاقي را اجرا نمي ...

  44. امين حيايي: مردم هميشه حال مرا خوب مي‌کنند/ دوست …

    www.khabaronline.ir/detail/423641

    ... ام را ميگذارم تا ... كشيده است اما اگر به خاطر بازيگر سالن ... صورت كامل اجرا مي ...

  45. Ettelaat International

    www.ettelaat.com/index2.asp?code=fadisplay&fname=/ettelaat/etb...

    نميدانم چرا مد شده و ... کند، بلکه او را کنار مي ... اش را مشخص مي‌کند و نمي‌توان به ...

  46. تحرک

    taharrok.blogfa.com/post-5.aspx

    ... بود كه هم خودم را كشف مي‌كردم و ... متفاوت اجرا مي ... است، اما نميدانم از فلج ...

  47. Roozbeh Sh - Google+

    https://plus.google.com/105375704066876035019

    ... زده بگير را نمي‌توانم اجرا كنم ... خودم را جاي آنها ميگذارم ... را هم ميدانم كه در ...

  48. گفتگو با آشا محرابي - پي سي سيتي

    p30city.net/showthread.php?t=26005
    • Last updated: 6/1/2010 ·
    • 1 post ·
    • First post: 6/1/2010

    باور كنيد دليلش را نميدانم. ... خودم را بازيگر موفقي نمي ... را نمي‌داند؛ اما مدام مي ...

  49. احسان عليخاني

    ehsanalikhani15.blogfa.com

    ... که نامش را مي‌شنوي ... را انجام نمي‌دهي؟!» چون خودم پشت ... اما يك بازيگر درجه يك ...

  50. سايا تئاتر...........SAYATHEATERGROUP - مقاله

    sayatheatergroup.blogfa.com/cat-2.aspx

    «ميم» معمولاً‌ با گروهي‌ بازيگر اجرا مي ... بازيگر - ناظر» را نمي ... را قطع‌ مي‌كند. اما ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    اخرین اخبار روز ایران و جهان از دریچه وب فارسی
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 746
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 63
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 194
  8. آی پی دیروز : 178
  9. بازدید امروز : 263
  10. باردید دیروز : 640
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 1,850
  14. بازدید ماه : 1,850
  15. بازدید سال : 44,626
  16. بازدید کلی : 388,662
  17. کدهای اختصاصی